Три автомобилни гиганта се обединяват, за да създадат двигателя на бъдещето. Tesla и Америка имат нов конкурент: три автомобилни производителя са открили начин да създадат двигателя на бъдещето и ще обединят усилията си.
Ново поколение двигатели
Тойота, Мазда и Субару са трите автомобилни гиганта, които ще си сътрудничат за разработването на нови видове двигатели, които ще бъдат революционни на пазара. Понастоящем японските производители на автомобили имат стратегия, която има за цел да разработи по-добри ДВГ, които да бъдат монтирани в гамата им от хибриди и plug-in хибриди.
Това партньорство има за цел да доведе до намаляване на емисиите, което ще помогне да постигнат своя въглеродно неутрален статут, както и да подобри представянето на електрифицираните превозни средства.
Това означава, че новоразработените двигатели ще бъдат с по-малък размер в сравнение с тези, които се произвеждат в момента, като същевременно ще имат по-голяма ефективност.
Те ще могат да използват почти всички въглеродно неутрални горива, като например синтетични горива и биогорива. Тази технология ще направи възможно автомобилът да функционира като електромобил, но двигателят ще бъде необходим за пътуване на дълги разстояния.
Япония има план да поеме водеща роля и да „възкреси“ термичния двигател
Toyota, Mazda и Subaru разработват свои собствени двигатели, Конкретните модели се отнасят до двигателите с вътрешно горене, Toyota вече проучва и разработва четирицилиндрови двигатели, които са по-малки от сегашните двигатели на компанията, но със същата или почти същата мощност.
Ново гориво с нулеви емисии, което ще бъде разработено от Toyota: нито газ, нито метан.Амонякът, елемент, образуван от азот и водород, се превърна в очевиден кандидат за специален вид гориво в автомобилната индустрия, която търси оптимизация на енергийните си източници. Така, въпреки че електрическите превозни средства и водородните горивни клетки привлякоха голямо внимание, амонякът изглежда доста благоприятно в този контекст.
Амонякът предлага изключително висока енергийна плътност, която е мярка за това колко енергия може да побере определено количество вещество, и този факт го прави приложим при съхранението на голям обем енергия в малко пространство.
Въпреки че автомобилните производители, особено тези в САЩ, работят за производството и пускането на пазара на електрически превозни средства и водородни горивни клетки, които се възприемат като по-добри заместители на традиционните превозни средства с двигатели с вътрешно горене, Toyota заяви на висок глас, че двете технологии не могат да се произвеждат масово.
Според плановете на Subaru, те планират да въведат най-новата хибридна система с помощта на хоризонтално разположен двигател.
Компанията Mazda отново предлага нови типове двигатели, които са разработени на платформата на роторния двигател, и такъв тип двигател, който може да изгаря всякакъв вид гориво.
Стратегическият съюз между трите различни автомобилни производителя е целесъобразен, тъй като дава възможност на тримата да обединят усилията и опита си. Той също така ще им помогне да реализират програмата си за въглеродна неутралност по възможно най-ефикасния и ефективен начин.
Двигателят ще бъде инсталиран и в различни модели като Toyota Camry и Corolla Cross, които се очаква да се появят на пазара през 2024 г.
Това ново поколение двигатели е добре документирано като най-изгодното за автомобилната индустрия.
Страните са си поставили всеобхватни цели за намаляване на емисиите на парникови газове и са предвидили различни политически мерки за преминаване към нисковъглеродна икономика. Това направи много възможно намирането на решения на новите проблеми, както и на изобретения, като например новите технологии, които се разработват.
Три автомобилни гиганта се обединяват
Как ще продължат да развиват пазара на водород, който е по-концентриран в Япония, отколкото в Америка, все още е във въздуха, което е още една причина да сме загрижени за това, което може да се случи.
Източник – Ecoticias/Превод:SafeNews