Нови разкрития изплуваха за фаталния автомобил „Алфа Ромео“, с която Георги Аспарухов – Гунди загива на 30 юни 1971 година заедно с Никола Котков. Заедно с тях военнослужещ е бил качен на стоп.
Оказва се, че колата е била закупена с връзки. Тя е била конфискувана на „Калотина“ от италианец, но чрез връзки Гунди успява да я откупи. Както и да си уреди тарикатския номер с еднакви цифри.
По това време автомобилът бил изключителен лукс.
Първият автомобил на Гунди бил син „Мерцедес“, който струвал 1200 долара. „Алфа“-та я купил за 2200 долара, като продал немското си возило на вратаря Георги Каменски, а останалото доплатил с премията от Мондиал`70.
Когато националите се класират за световното първенство в Мексико през 1970 година, им раздали по 1200 долара и футболистите полудели от радост. До този момент не били виждали толкова много пари накуп.
Някои слухове твърдят, че автомобилът с регистрационен номер СГ 9999, бил с развалени спирачки още когато Гунди го купил. Затова намекна преди време бившият съотборник на Гунди в Левски – Стефан Павлов, известен като Фифи Перото.
Бончо Дунев – един от най-добрите ни рали състезатели по онова време в България, споделя преди години, че тя била почти неизползвана – само на 20 000 км пробег и със 120-160 к.с. мощност, което за времето си е равно супер спортен автомобил.
Има обаче и друга версия. Според нея луксозният автомобил е купен чисто нов от „Кореком“ със съдействието на Ангел Солаков и други силни хора в държавата тогава. Но иначе се твърди, че Аспарухов бил репресиран.
SafeNews припомня, че виден левскар разкри дълбоката тайна за смъртта на Гунди.
Източник: SOCbg