Как едни кухненски прибори скараха богатата наследница Парис Хилтън с Мъск.
Последните седмици не са никак леки за Илон Мъск, защото X, както той прекръсти Twitter, е изправен пред много сериозен проблем.
Заради негови коментари в социалната мрежа, които бяха приети за антисемитски, редица големи рекламодатели се оттеглиха от X. Нещо, което може да бъде пагубно за социалната мрежа. И самият милиардер го призна.
Той вече доста остро нападна изпълнителният директор на Disney Боб Айгър. И очевидно не смята да спира с нападките спрямо всички, които са оттеглили рекламите си от X.
На прицел сега се оказа Парис Хилтън. Компанията 11:11 Media на Хилтън спря всичките си реклами в социалната мрежа на Илон Мъск, последвайки примера на Disney.
В X тя рекламира серията си кухненски аксесоари Be an Icon. Като през лятото на 2021 г. в Netflix дори се завъртя готварското ѝ предаване Cooking With Paris. То не пожъна успех, защото бе прекратено от стрийминг платформата след първия си сезон.
She stopped advertising on X because the content is too controversial @ParisHilton pic.twitter.com/f3OATZnGIg
— Warren Redlich – Chasing Dreams (@WR4NYGov) December 3, 2023
Мъск пък отговори на туит, който твърди, че Парис Хилтън е спряла да рекламира в X, защото социалната мрежа е прекалено полемична. В същото време към надписа има снимка на Хилтън, на която тя носи бял потник с надпис: „Спри да бъдеш беден“.
Илон Мъск отговори на този туит с мнението, че рекламната кампания на Парис Хилтън не е била особено убедителна. А и, добавя той, Парис не готви много като цяло. Всъщност е важно дасе уточни, че въпросната снимка на Парис е подвеждаща, защото тя никога не е носила потник с такъв надпис.
Източник – lifestyle.bg
Още новини четете в секция Живот.