Главен спонсор се оттегля от Биг Брадър, като нанася жесток удар по предаването. Българска фирма, производител на луксозни хавлиени изделия, се отказа от своето продуктово позициониране в риалити формата „Биг Брадър 2024“.
Компанията обяви публично решението си на официалната си страница в Инстаграм, като подчертава, че е разочарована от съдържанието и подбора на участници в „Big Brother 2024“.
Марката CYXO иска да бъде асоциирана с етика, морал и културни ценности и завоалирано показва, че не си предствя точно тези участници да се бършат с техните кърпи и да обличат техните халати.
Ето точното изявление на казанлъшка фирма, участваща в риалитито с продукти на бранда си:
„Скъпи клиенти и последователи,
С голямо съжаление ви информираме, че сме разочаровани от съдържанието и подбора на участници в „Big Brother 2024“
За нас е важно марката CYXO да бъде асоциирана с етика, морал и културни ценности – принципи, които са дълбоко залегнали в корпоративната култура на компанията и отразени във всяко едно наше бизнес решение.
Това, което видяхме снощи на екран, не съответства на тези принципи, които не сме в състояние да пренебрегнем заради рекламни цели.
Участниците и средата, представени в шоуто, далеч не отразяват идеалите, които ние като бранд защитаваме.
CYXO категорично не иска да бъде идентифициран с такъв тип съдържание и ще предприемем незабавни действия, като се свържем с NOVA TV с цел прекратяване на рекламния договор за продуктово позициониране.
Благодарим ви за доверието и разбирането. Ще продължим да работим заедно с вас, нашите клиенти, за да изграждаме заедно една по-етична и стойностна комуникация и бизнес среда.“
SafeNews припомня: Нидал Алгафари, Патрашкова и целият културен елит са потресени от новия „Биг Брадър“.
Ето главните неща, които написаха естети и културтрегери:
„Екипът на предаването явно се е постарал, и то много, да извади от най-низкото дъно участниците. Чрез показаните, драпащи за слава, обрисуват най-грозната възможна картина за потомците на Талев, Йовков, Чудомир, Майстора, Кабаиванска, Гяуров, Бояджиев, Свети Иван Рилски, Свети Климент и още безброй величия“, пише Нидал Алгафари.
„Да оставим потресаващия подбор настрана, двамата нови водещи са фатални. Много, ама ужасно, липсва Ники Кънчев“, пише Ружа Райчева, политически репортер в OFFNews.
А Кристина Патрашкова добавя: „Направи ми впечатление речниковия запас на участниците, няколко фрази са най-любими на тези участници – „топа, яко, много си хубава, лежанка, кафенце, плезир“. Ще бъде интересен сблъсък на манталитети“.
Култовото риалити се завърна 20 години след първия сезон.
16 личности са новите обитатели на най-популярната къща в България.