Имате ли 7513 непрочетени имейла във входящата си поща? Изследванията показват, че това е неразумно.
Как управлявате имейлите си?
Човек тип „ входяща кутия нула “ ли сте или просто оставяте хиляди от тях непрочетени?
Според ново проучване, публикувано в списание Information Research, предполага, че оставянето на всичките ви имейли във входящата кутия вероятно ще ви остави недоволни от управлението на личните ви записи.
В проучвателно проучване попитахме участниците как се справят с личните си записи като сметки, онлайн абонаменти и подобни елементи. Много от тях пристигат по имейл.
Повечето респонденти са оставили електронните си записи в имейла си. Само половината са записали елементи като сметки и други документи на други места – в техния компютър или облачно пространство Но наличието на неорганизирана входяща кутия води до проблеми, включително липсващи сметки и загуба на следа от важна кореспонденция.
Получаването на сметки, подновяване на застраховки
и други домакински документи по имейл спестява време и пари и намалява ненужното използване на хартия.
Съществуват обаче рискове, ако не сте в крак с електронните си записи. Респондентите в проучването съобщават за проблеми като изтекла регистрация на превозно средство, невъзможност за анулиране на нежелани абонаменти и пренебрегване на данъчни облекчения, тъй като намирането на касовите бележки е било твърде трудно.
Това предполага, че закъснелите глоби и други пропуски в имейлите могат да струват на хората стотици долари всяка година.
Изследванията показват, че липсата на сортиране и управление на мейли прави по-трудно събирането на информацията, необходима по време на данъците, или за други ситуации с високи залози, като например молби за заем.
Резултатите на участниците в изследването показват, че само половината (52%), които са оставили всичките си имейли във входящата кутия, са доволни от управлението на своите записи, в сравнение със 71%, които са сортирали имейлите си в папки.
Източник: The Conversation /Превод:SafeNews