Клиенти на голяма наша банка изгърмяха, нямат достъп до сметките си. Потребител съобщи за проблем със сметката му в ЦКБ (Централна кооперативна банка). Вчера сутринта жената се е опитала да изтегли пари, но е получила съобщение: „системна грешка“.
И други клиенти нямат достъп до сметките си
Оказва се, че не е единствената с този проблем – по абсолютно същия начин дава „системна грешка“ и на другите клиенти на банката и не могат да си използват картите.
„Не ми изписва никаква наличност и данни. В момента, в който си въведа пин код излиза „системна грешка“. Пробвах да платя безконтактно отново, но безуспешно, а знам, че имам наличност по сметката. Опитах се на 2-3 места и накрая реших да отида до банката. Там установих, че не съм единствената“, разказваклиентката.
Все още няма официално съобщение от банката за проблема. Случаят е от Варна.
Наскоро със сметките на клиенти имаше гаф и в банка ДСК. Както SafeNews съобщи, клиенти на Банка ДСК с ужас установиха, че сметките им необяснимо олекват – заради трансакции, които не са нареждали.
Потърпевши разказаха, че били шокирани от „новината“, че банковата им сметка не само е празна, но дори е излязла на червено. Някои се заканват да съдят банката за причинените неприятности и стрес.
От ДСК признаха, че има проблем с „дублиране“ на плащания и обещаха всички надзвети пари бързо да бъдат възстановени. В кратко съобщение на сайта на банката, публикувано днес, се посочва, че има „техническа неточност след обработка на картови трансакции„:
По ирония на обстоятелствата в момента на сайта на Банка ДСК има реклама, която гласи: „Ако се озовеш в чужбина, не забравяй да плащаш с твоята карта … Изхарчи 200 лв. с нея и ще получиш 20 лв.“. Точно под тази реклама се трупат гневни реакции на хора, пострадали от проблема с двойните трансакции.
Източник – Фокус